envanligman

Alla inlägg under mars 2013

Av Magnus - 3 mars 2013 17:31

Ojoj, vilken hemst influensa jag råkade dra på mig!

Båda kraft och inspiration försvann under snart 2 veckor..Men nu så! Längtar till ett nytt riktigt tungt träningspass, bara hostan ger med sig lite mer :-)


Förra veckan var jag iallafall iväg på säljturné med 7 andra leverantörer!

På måndagen bar det av till Växjö, där vi på Tisdagen skulle möta ett antal buktiker innan vi drog vidare till Linköping för nya möten men med nya butiker..  


"On the road"


Fortfarande rätt sliten och aningen febrig checkade jag in på hotellet i växjö och insåg att jag missat att få i mig nån lunch.. Köket stängt, men inga problem säger den väldigt tillmötesgående tjejen i receptionen och fixar godaste räkmackan till mig på rummet!

 


Med lite mat i magen kan man sen ägna sig åt att förberada morgondagens möten samt plocka upp alla visningsprodukter man släpat med sig.


Tisdag kväll, dags att packa ner allt igen och bege síg till nästa stad, denna gång Linköping och Hotell Ekoxen, allt packas upp igen och kvällen avslutas med middag med lite grabbsnack över en öl.


Att delta i Jaktleverantörsgruppen är både roligt och effektivt, vi träffar ca 10-20 butiker / dag och slipper åka runt till alla kunder var för sig.


 

Fin miljö på hotell Ekoxen Linköpning





Ovido - Quiz & Flashcards