envanligman

Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Mitt livs kärlek och alla hjärtans dag...

Av Magnus - 15 februari 2013 22:22

Hemma igen efter 4 dygn på turné med ett gäng andra distributörer inom min bransch.


Hotellfrukostar, möten och "grabbsnack" i bastun över en.. eller två öl är väl aldrig fel, men åhh så skönt det är att komma hem.


Jag och min sambo har vart tillsammans i ca 6 år men jag är fortfarande lika nykär och just den där längtan efter henne då jag är borta är både "jobbig" och samtidigt ett väldigt bra tecken på att man har det bra tillsammans.


I Torsdags var det som alla vet alla hjärtans dag, ett "jippo" som egentligen kanske bara blomsterhandlare mm tjänar pengar på men även en dag då man kan mysa lite extra med sina kära <3

Själv var jag på resa och hade inga möjligheter att fira med Cecilia men jag fick fixa rosor med stadens blomsterbud.

 


Jag har alltid gillat att köpa blommor till C och jag tror hon uppskattar det.


Resan hem gick i dimma, regn/snö och slask, trött var man efter långa och intensiva dagar men jag visste att det väntade en mysig kväll, med sushi från East West, vitt vin och en underbar desserten då jag kom hem, och framför allt lockade det att få komma hem till sambon igen!


Då jag kom hem var hon på ett träningspass och på bordet väntade ett underbart blomsterarrangemang och en skål med tre härliga jordgubbar! I love it!

 

Bästa sättet att säga välkommen hem älskling!


Ett härligt avkopplande bastubad tillsammans till avkopplande musik unnade vi oss innan vi avnjöt en härlig måltid med sushi, vitt vin och dessert.

"bild från Cecilia blogg"

Fattar ni att man måste ligga i och träna när man blir serverad sånt här.. ;-)


Att jag sen somnade bredvid min kramgoa sambo i soffan framför TV:n är bara mitt sätt att visa att jag njuter av livet.. <3





 
 
Ingen bild

C

16 februari 2013 10:10

Puss min älskling! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus - 16 februari 2017 10:52


Oj, det var så längesen jag skrev nåt att jag nästan lömt att bloggen fanns! Det har hänt en hel del sen sist. Nystartade företaget MM Hunt & Foresty AB rullar på för fullt och jag trivs även om det bitvis är långa dagar! Det bästa är att jag h...

Av Magnus - 15 september 2015 20:28

En dag började jag och sambon prata om saker vi bör ( läs måste ) fixa hemmavid.Tanken var väl, att denna sommar skulle vi inte ha massa projekt, utan njuta av ledigheten, men lite fix i trädgården kan man väl hinna med!Vår tomt har en gammal stenmur...

Av Magnus - 15 september 2015 16:59


Igensatta diken gör ingen glad, tillväxten på skogen stannar och marken blir försurad.Jag har via samråd med Skogsstyrelsen fått tillstånd att rensa alla befintliga diken på min ca 70ha stora skog.   Vi resning av skogsdiken får man inte ändra...

Av Magnus - 29 augusti 2015 12:27

Har hänt mycket under tiden sen jag bloggade senast! Sen 1/1 2014 är jag nu skogsägare och kommer nog skriva en del om det! Att jag sen började spela golf, ja.. Varför kan man undra! Så mkt tid över har man ju inte, men det är verkligen rogivan...

Av Magnus - 25 juni 2013 23:21

Oj, Nu var det längesedan jag skrev nånting här! Men tiden och inspirationen har inte riktigt funnits.   Har en hel del att skriva om, Bla årets Vätternrunda :-)   Kvällens inlägg kommer mest bestå av bilder från en härlig fiskekväll med sone...

Ovido - Quiz & Flashcards